Պատվերների վերադարձը իրականացվում է հաճախորդի հաշվին։
Եթե ցանկանում եք բողոք ներկայացնել, խնդրում ենք կապ հաստատել [email protected] էլ-փոստի միջոցով։
Ապրանքի վերադարձը իրականացվում է Ձեր հաշվին։
Վերադարձնելու համար անհրաժեշտ է ապրանքը ուղարկել Հայփոստի միջոցով հետևյալ հասցեով․
"ԲՈՏՏԵԳԱ" ՍՊԸ
Վահրամ Փափազյան 8,
0012, Երևան․
Հեռ․։ + 374 96 900 650
Կամ կարող եք ապրանքը մոտեցնել խանութ սրահներից որևէ մեկը։
ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ․ Ապրանքը ետ է ընդունվում ՀՀ սահմաված օրենով՝ ապրանքի պատշաճ տեսքի, որակի պահպանման, կտրոնի և պիտակների առկայության պայմաններում։
Եթե չեք կարողանում օգտվել վերադարձի առկա տարբերակից, կարող եք ապրանքը վերադարձնել Ձեր հաշվին՝ մեկ այլ փոխադրողի միջոցով։ Հիշեք՛, համաձայն օրենքի, անձնական հիգիենայի հետ առնչվող ապրանքները հետ չեն ընդունվում։
Մենք կվերադարձնենք ապրանքի դիմաց վճարումները փաթեթը ստանալու պահից հետո 14 օրվա ընթացքում։ Դուք կարող եք հետևել ձեր ծանրոցի կարգավիճակին փոխադրողի կայքում՝ օգտագործելով բեռնակրման համարը:
Ապրանքի չափսը չի՞ համապատասխանում և ցանկանում ե՞ք փոխանակել ուրիշի հետ։ Օգտագործեք վերադարձի ընթացակարգը և կատարեք նոր պատվեր: Այս պահին սա միակ հասանելի տարբերակն է։
Դուք ունեք 14 օր՝ coccodrillo.am առցանց խանութից գնված ապրանքների հետ կապված բողոք ներկայացնելու համար։ Արագ և արդյունավետ գործընթացի համար ուղարկեք մեզ ապրանքը ընթեռնելիորեն լրացված բողոքարկման ձևաթերթիկի հետ միասին (ներբեռնեք այստեղից), ինչպես նաև կարող եք գրել [email protected] հասցեին։ Փաթեթը մեր կողմից ստանալուց հետո 14 օրվա ընթացքում Դուք մեզնից կստանաք հաղորդագրություն բողոքի կարգավիճակի մասին։ Հիշեք՛ անպայման պետք է էլ․ նամակին կից ներկայացնել ոչ պատշաճ որակի կամ մեր մեղքով վնասված/խոտան ապրանքի լուսանկարները։ Անհոգ եղեք, այս դեպքում ապրանքը հետ ուղարկելու առաքման ծախսերը հոգում ենք մենք։